Saturday, 17 November 2012

UPSR result candidates


muahahaha ! ceh , nak gelak macam adudu x jadi .. hari 18 november 2012 ,
esok hari yang ditakut-takutkan oleh semua  pelajar tahun 6 2012 !!
sbb esok result UPSR akan keluar pada pukul 10.00 pagi ,
betapa takutnya hati aku ni ! aku harp aq dpt 5A , aku doakan kwn2 aq pon
dpt 5A !! terutamanya jasmin ,ain & bnyk la lgi !
oleh sbb tu , aq nak mintak maaf la banyak2 dngan korang semua yaa !
bknnye time hari raya je aq mintak maaf dengan korang semua !
aq pon x sbr2 nak jumpe korang semua !  ye la da lama sangat kite semua x jumpa kann ?
aq rindu kat tcher herma :) ohh , ok la bye2 , sorry klau trkasar bahasa
dalam status nie  ? aq minta maaf yee !

1 comment: