Friday, 30 November 2012

Pengalaman Tersekat Dalam Lif :)



hai semua ! aisyah ada satu cerita yang nak di kongsikan dengan korang semua :) hari hari selasa pada tarikh yang berada di atas ni , aisyah telah ada pengalaman tersekat dalam lif , hihihi , tapi nasib baik aisyah tersekat lif dengan 2 orng kakak , tpi cuba bayangkan kalau sorang2 ? perrhh , takut tuuu .. dalam lif tu kiteorang dah mula pon saling kenal2 hehehe , tapi aisyah rasa sekejap je berada dlm lif tu .. yg peliknye kawan2 aisyah kate lama sngt dalam lif , kiteorang tersekat dekat atas , bahagian G dengan tingkat 1 , ohh , cuba bayangkan .. mungkin dalam masa 30 or 40 minit , bomba dah dapat bukak pintu lif tu .. aisyah tengok la kat depan sbb lif tu da terbukak , tpi x leh kluar lagi sbb , lif tu kat tngh2 .. owhsemm , bila nak kluar je dri lif tu , aisyah kene lompat ke bawah , sbb tinggi sngt :) dah slamat tu , tngok penuh nye orng dkt luar lif tu , fuyoo , mcm ade peminat pulak , hihihi ,, anyway tiam tu hujan lebat , aisyah x nak dah naik lif tu , takut yg teramat lah .. hem , tu je nak cerita dengan korang harini .. penah raassaaa x ? cubalah hehehe !! bye :)

Like , Share & Comment :)

No comments: