Friday, 30 November 2012

Pengalaman Tersekat Dalam Lif :)



hai semua ! aisyah ada satu cerita yang nak di kongsikan dengan korang semua :) hari hari selasa pada tarikh yang berada di atas ni , aisyah telah ada pengalaman tersekat dalam lif , hihihi , tapi nasib baik aisyah tersekat lif dengan 2 orng kakak , tpi cuba bayangkan kalau sorang2 ? perrhh , takut tuuu .. dalam lif tu kiteorang dah mula pon saling kenal2 hehehe , tapi aisyah rasa sekejap je berada dlm lif tu .. yg peliknye kawan2 aisyah kate lama sngt dalam lif , kiteorang tersekat dekat atas , bahagian G dengan tingkat 1 , ohh , cuba bayangkan .. mungkin dalam masa 30 or 40 minit , bomba dah dapat bukak pintu lif tu .. aisyah tengok la kat depan sbb lif tu da terbukak , tpi x leh kluar lagi sbb , lif tu kat tngh2 .. owhsemm , bila nak kluar je dri lif tu , aisyah kene lompat ke bawah , sbb tinggi sngt :) dah slamat tu , tngok penuh nye orng dkt luar lif tu , fuyoo , mcm ade peminat pulak , hihihi ,, anyway tiam tu hujan lebat , aisyah x nak dah naik lif tu , takut yg teramat lah .. hem , tu je nak cerita dengan korang harini .. penah raassaaa x ? cubalah hehehe !! bye :)

Like , Share & Comment :)

Saturday, 17 November 2012

UPSR result candidates


muahahaha ! ceh , nak gelak macam adudu x jadi .. hari 18 november 2012 ,
esok hari yang ditakut-takutkan oleh semua  pelajar tahun 6 2012 !!
sbb esok result UPSR akan keluar pada pukul 10.00 pagi ,
betapa takutnya hati aku ni ! aku harp aq dpt 5A , aku doakan kwn2 aq pon
dpt 5A !! terutamanya jasmin ,ain & bnyk la lgi !
oleh sbb tu , aq nak mintak maaf la banyak2 dngan korang semua yaa !
bknnye time hari raya je aq mintak maaf dengan korang semua !
aq pon x sbr2 nak jumpe korang semua !  ye la da lama sangat kite semua x jumpa kann ?
aq rindu kat tcher herma :) ohh , ok la bye2 , sorry klau trkasar bahasa
dalam status nie  ? aq minta maaf yee !